Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

One year blogger!

Καλησπέρα!

...ένα χρόνο συμπλήρωσε το μπλογκοσπιτάκι μου και είμαι πολύ χαρούμενη! Χαίρομαι για αυτά που μοιράστηκα μαζί σας, για τα υπέροχα σχόλια και την αγάπη που έλαβα!!

... Και ας μην ήταν ακριβώς αυτό που φανταζόμουν... σαν το σχεδίαζα είχα μεγάλη χαρά που είχα ένα "ζωντανό" τετράδιο μπροστά μου...να γράφω, να σκέφτομαι, να εξηγώ, να ...αμπελοφιλοσοφώ...μικρούλα ήμουν ακόμα όταν με ρώτησαν " τι θες να κάνεις?" και ήταν πολύ εύκολο να πω... " να γράφω..." στα χαρτιά μου, τα ημερολόγια και τα πρόχειρα που μουντζούρωνα με λέξεις ένιωθα πάντα ασφαλής και οικεία...

...Και ύστερα ήρθε το scrapbooking...και οι λέξεις γίνανε κουμπάκια, η ιστορία μου φωτογραφία και τα συναισθήματα όμορφα χαρτιά...τόσο απλά... Σ αυτό λοιπόν το blog μιλάω λίγο..πολύ λιγότερο απ' όσο θα θελα..πολύ λιγότερο απ' όσο συνηθίζω...αλλά με έναν μαγικό τρόπο νιώθω και εδώ πολύ όμορφα!
Είναι τα χαρτάκια μου που προσέχω σαν θησαυρό και που μου χαμογελάνε κάθε φορά...

Ευχαριστώ και πάλι που είστε εδώ...είναι όμορφο αυτό το ταξίδι στα χρώματα....





Βάσω



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου