Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Scrap n' pieces..follow me!




Καλησπέρα!

Σήμερα ετοίμασα μια σελίδα για την καινούρια πρόκληση του http://scrapsnpiecesgr.blogspot.gr/ που μυρίζει σίγουρα καλοκαίρι, διακοπές και σχέδια...για καινούρια ταξίδια!!



Η υπέροχη εικόνα που επέλεξε για εμάς η Αλίκη και η δική της σύνθεση ήταν για μένα η έμπνευση για την σελίδα μου!! Θαυμάζω πολύ την δουλειά της και τον ήρεμο τρόπο που λέει την ιστορία της κάθε φορά...

η δική μου σελίδα έχει γεύση μέντας και κέδρου...ήταν η δική μου αίσθηση την ώρα που την ετοίμαζα...:-) πράσινο της μέντας και καφέ..και μια ευχή για πολλά πολλά ταξίδια...




ως το επόμενο ταξίδι λοιπόν...





ευχαριστώ που είστε εδώ,


Βάσω

9 σχόλια:

  1. Τι ομορφη σελιδα Βασω μου!πραγματικα μου αρεσει παρα πολυ!οντως βγαζει ηρεμια η φωτο τελεια!πολυ ομορφα στημενα ολα!καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή σελίδα Βάσω!!!!!Πολύ χαίρομαι που βλέπω να έχεις όλο κ μεγαλύτερη εμπνευση κ να δημιουργείς εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστική η σελιδα σου Βάσω! Υπέροχα χρωματα, καθαρό στήσιμο και μια πολυ όμορφη φωτο! Σε ευχαριστούμε που επαιξες μαζι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βάσω μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι πολύ που σε ενέπνευσε η σελίδα μου....η δική σου νομίζω είναι πιο ωραία! φανταστικός συνδυασμός χρωμάτων, ο χάρτης και το μικρό κάδρο πάνω απο την Ελλαδίτσα φανταστικό, η καρδούλα με τα πουά τέεεελεια και η φωτογραφία σου ΑΨΟΓΗ! πραγματικά έχω ενθουσιαστεί! μπράβο και πάλι μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων με πολύ μοντέρνο στήσιμο!!!!Απίθανη!!Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου εύχομαι λοιπον πολλάααααα ταξίδια Βάσω !!! Αυτή η μισή φωτογραφία κλέβει την παράσταση και το φόντο χάρτης είναι ΤΟΣΟ ταιριαστό με το θέμα της πρόκλησης !! ΠΟΛΥ ωραία σύνθεση ως συνήθως...τι άλλο να πει κανέις, μπράβο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φοβερο στυλ! φοβερα χρωματα! φοβερη φωτογραφια!!! μου αρεσει πολυ η συνθεση σου βασω μου κ σου ευχομαι καλη επιτυχια! ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι τέλεια φωτό είναι αυτή!!! Πάρα πολύ μ' αρέσει Βάσω, σούπερ στήσιμο, συνδυασμός χρωμάτων καταπληκτικός!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάσω μου μ αρεσει τρελά το πώς πλαισίωσες την απεχτη φωτογραφία σου..ακριβώς οτι χρειαζόταν, και τα χρώματα επίσης εξαιρετικά!!! Ευχαριστούμε παρα πολυ για την συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή