Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Scraps N Pieces..Goodmorning Sunshine!




Καλημέρα!!

καλό μήνα, χαρούμενη Πρωτομαγιά!! Ο μήνας ξεκινάει με μια καινούρια πρόκληση από το http://scrapsnpiecesgr.blogspot.gr ! Η καινούρια πρόκληση έχει και παλέτα και θέμα!


Το θέμα λοιπόν είναι Sunshine και η παλέτα είναι αυτή



  

Αυτό το μήνα  φιλοξενούμαι ως  guest designer στο blog και είμαι πολύ χαρούμενη! Η σελίδα που έφτιαξα βασίστηκε στα χρώματα της παλέτας ...το κίτρινο είναι ένα χρώμα που μου αρέσει πολύ για την φωτεινότητά του και την καθαρότητά του. Ένα μικρό πουλάκι μου έδωσε την ιδέα και το κίτρινο κλουβί που μου έστειλε η γλυκιά Ερίνα ήρθε ακριβώς στην ώρα!




Επισκευτείτε το blog για να δείτε τις όμορφες σελίδες που ετοίμασε η σχεδιαστική ομάδα και τις εκπλήξεις που ετοιμάζουν για τον μήνα Μάιο!

Ευχαριστώ που είστε εδώ,

Βάσω








5 σχόλια:

  1. Είναι τόσο φανταστική η σελίδα σου που δεν ακόμα και το κίτρινο, το οποίο σιχαίνομαι σαν χρώμα!, το βρίσκω τέεελειο και θέλω να φτιάξω και εγώ μία μόνο με κίτρινο και άσπρο! Βάσω πραγματικά είναι ΑΠΙΘΑΝΗ! Είμαι σίγουρη οτι θα εμπνεύσεις πολλές κοπέλες να συμμετάσχουν στην πρόκληση αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bάσω μου είναι απίστευτη η σύνθεση ,έχω εντυπωσιαστεί πραγματικά !!! Πολύ χαίρομαι που είσαι guest αυτό το μήνα και είμαστε στη ίδια παρέα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Βρε Βασω μου!!!!Κάθε φορά και πιο όμορφη συνθεση κάνεις! Μου αρεσει πολύ και το κίτρινο σαν χρώμα και η συνθεσή σου με ξετρελανε...Πολύ πολύ όμορφη ΄συνθεση!!!!Μπράβο!.Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. What a wonderfully bright and cheerful layout, gorgeous pic as well.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγχαρητήρια Βάσω μου για το guest αυτό το μήνα!!!έχεις πάρει φόρα για τα καλά και σε χαίρομαι πολύ!!!απίθανη σύνθεση για άλλη μια φορά!!!το'χεις!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή