Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Scrapbooking...Always ready to travel!

Καλημέρα!!

    Νοέμβρης και έχουμε μπει για τα καλά..στα τρεξίματα...ωραία τρεξίματα όμως...σχολείο,μπαλέτο, βόλλεϋ και διάβασμα... μάλλον είμαι από τις μαμάδες που ειλικρινά τα απολαμβάνω όλα αυτά! :-)

Αν υπάρχει και λίγος χρόνος για scrapbooking...είμαστε μια χαρά! Κατάφερα λοιπόν αυτή την εβδομάδα και μάζεψα τα ...μπογαλάκια μου σε μια βιβλιοθήκη όοοολη δική μου! Ναι!!

Και βέβαια, την εγκαινίασα δεόντως!

Για πρώτη φορά θα πάρω μέρος στην πρόκληση του CSI  ένα πολύ όμορφο Blog γεμάτο ιδέες και ταλαντούχους σχεδιαστές!! Το στήσιμο επίσης είναι πολύ ενδιαφέρον , αφού παραπέμπει στη γνωστή αμερικανική σειρά!

Hello! This is my first challenge for CSI...I love the blog and the DT team! So inspiring!! 

The case was really intresting...

http://api.ning.com/files/BZVbc20jWUngwn3pqXlt0ecd9wccK80c5kCsLi94cYILWAQt74-ZEQ-5IB3kJX*0m1dOWtVUS3ahvywK4UGfq5aPwDAJ*wzJ/97flat.jpg





Here is my entry:

Η φωτογραφία είναι από το ταξίδι μας στο Τολέδο στην Ισπανία το προηγούμενο καλοκαίρι! Το ταξίδι αυτό ήταν απόφαση τελευταίας στιγμής αλλά περάσαμε πολύ καλά!! Στην σελίδα μου έχω χρησιμοποιήσει mist, ακρυλικά χρώματα, γκέσο, stencils, σφραγίδες και μια μικρή φωτογραφική μηχανή που έβαψα σε κίτρινο-πράσινο..το αγαπημένο μου χρώμα!! 


This is a photo from our trip to Toledo, Spain last summer. It was really a last minute dicision but we had a great time! In this page I used camvas paper and a lot of misting, gesso, stencils,stamps and a really cute little camera that I painted citron-green! This is my favorite colour!!


I hope you like it,

Thank you for stopping by,


Vasso

   


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου