Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Scrapbooking..this moment!

Καλημέρα!

αλλιώς προγραμματίσαμε το τετραήμερο...αλλιώς τελικά μας βγήκε! Η εκδρομή που είχαμε κανονίσει ακυρώθηκε λόγω μιας ίωσης που μας παραταλαιπώρησε με την Ανδριάνα να μην μπορεί να αναρώσει εδώ και ένα μήνα!! Βροχίτιδα...και κούτες Aerolin!! ουφ! είναι λίγο καλύτερα τώρα! Προλάβαμε και είδαμε φίλους και  συγγενείς, ένα πάρτυ, μια ταινία ...και αρκετό παιχνίδι!!! Οπότε δεν παραπονιόμαστε!


Στο λίγο χρόνο που μου έμεινε, έπεσα πάνω στο carnet de couleurs!! Μου άρεσε πολύ η χρωματική πρόκληση που είναι εμπνευσμένη από αυτήν εδώ την αφίσα


New challenge for carnet de couleur with this combination of colors





Page_71
And this is my entry



This is a very bad picture of the lo, I know!! 




   I wanted to keep it simple because I love this photo!! So, the message is " I love you so much for every smile that you give me!" Andriana is an adorable child who is always smiling! When she looks at me and smiles, this is such a present for me!!

   Ήθελα να είναι μια απλή σελίδα γιατί αγαπάω πολύ αυτή την φωτογραφία από μόνη της! Το μήνυμα στο κάτω μέρος της σελίδας είναι "Σ' αγαπώ τόσο πολύ για κάθε χαμόγελο που μου χαρίζεις!" Όταν με κοιτάει και μου χαμογελάει αυτό είναι ένα δώρο για μένα!!  



Σας ευχαριστώ που είστε εδώ!
Thank you for stopping by,


Vasso

 
 


2 σχόλια:

  1. Βάσω μου καλώς σε βρήκα!!
    Τι όμορφες σελίδες που φτιάχνεις!
    Θα τα λέμε τώρα πιο συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα Μαράκι! ευχαριστώ που είσαι εδώ!!! ναι, άρχισα και εγώ τις βόλτες μου στα Blog...και είναι μεγάλη και όμορφη η γειτονιά!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή